FabFitFun Fall 2019 Edit Sale Dates + Spoilers!


This post may contain referral/affiliate links. If you buy something, MSA may earn a commission. Read the full disclosure.

The new FabFitFun Fall Edit sale starts September 23rd at noon ET. (If you aren’t familiar, this is basically like Add-Ons, except these items aren’t shipping with your FabFitFun Box.)

UPDATE: FYI – FabFitFun transitioned to a new Warehouse Management System in the past few months and there have been some issues in shipping since then. Some readers have reported not receiving their Summer Box or Summer Edit sale items yet. We’ll update when we have more information, but please keep in mind that shipping may be delayed with FabFitFun orders currently.

Here’s everything you need to know:

  • The sale will feature beauty, fashion, fitness, wellness, and lifestyle items at 30% to 70% off.
  • September 23rd at 9 a.m. PT: Open to SELECT members (annual subscribers)
  • September 26th at 9 a.m. PT: Open to ALL members..
  • Don’t forget that Edits are just like Add-Ons and you’ll be auto-billed for everything at the end of the sale.

FYI – spoiler items pictured above are subject to change. Here is a list of the items pictured:

  • DPHUE Apple Cider Vinegar Scalp Scrub
  • Ahava Brightening & Hydrating Facial Treatment Mask
  • Plush Fleece Lined Fingerless Texting Mittens
  • Daily Concepts Your Exfoliating Gloves
  • Marrakesh Curl Cream

If you haven’t signed up yet, you can still access this sale if you subscribe. Use coupon code MSA10 to save $10 off your first box. (Check out all of my FabFitFun reviews to see what’s been in past boxes!) And see full Fall Box spoilers here.

How do subscribers rate FabFitFun?

864 subscribers rated this subscription
3.7
out of 5 stars
Shipping
Customer service
Retail value
Quality of products
Curation
Ease of canceling

Do you subscribe to FabFitFun? Add your rating now!


Written by Liz Cadman

Liz Cadman

Liz is the founder of My Subscription Addiction. She’s been hooked on subscription boxes since 2011 thanks to Birchbox, and she now subscribes to over 100 boxes. Her favorites include POPSUGAR Must Have, FabFitFun, and any box that features natural beauty products!

Posted in FabFitFun, FabFitFun Box Spoilers, Subscription Box Spoilers| Tags: fabfitfun | 101 comments

101 Comments

  1. Y’all, please do not buy those exfoliating gloves before you price check them elsewhere. If they’re charging more than 3-4 bucks a pair, they’re overcharging you. (Good rule of thumb for everything in the edit sale, really. Also make sure the packaging in the FFF pic looks the same as the commercially-available product.)

    That said, i am anxiously checking this site every day for Fall box spoilers!!!

  2. It would be nice if fabfitfun was open about their shipping schedule. I see that some have already received their fall boxes days ago while I still don’t have a shipping confirmation email. I wouldn’t be that irritated except that my boxes are always late and I’m an annual subscriber. Just knowing *when* I should expect my box would save me the worry of wondering if it’s lost or forgotten.

    • Never mind the fall boxes lots of us are still waiting for our summer edit items to ship. Items paid for in early July. Items promised to be “processing” fir months now. It’s really a sad state of affairs with FFF. Buyer be ware!

    • I totally agree. I also hate (on any sub box, or trade) when you start getting notices “your package has shipped” but in reality only a label has been made and it is days before the packages is actually in USPS hands and moving.

  3. I used to LOVE this subscription, but have recently had nothing but problems. I used to get awesome mystery bundles, but they have recently been sending left over crap that nobody wants….I mean, another plastic water bottle???? No thank you. They sent me teh exact mystery bags 2 orders in a row, and then in the edit sale, I received a huge box, filled with a small Purlisse Watermelon Scrub, but they left out my mystery bag! So, it’s been several phone calls, over a month, and I STILL don’t have the bag. Sigh. And I just found out what they are sending, most of which I’ve already received, and the one new item has rose, which I am allergic to. Yes, I understand they don’t know my allergies, but really, you are sending me another bag of repeat items? This company has gone from awesome customer service to one of the worst.

  4. I just got my Fall Box but was sent an email saying my Add Ons will be sent at a later date. With no estimate as to when! Also I had a $10 credit and they charged me for the full amount and didn’t take the $10 off! So not impressed

  5. FFF May have over one million subscribers, BUT how many are active subscribers? I bet they have an astronomical churn rate or else why would they actively look for new subscribers and no wait list? If a member does not purchase at least three boxes, the company loses money. This is for most subscription boxes – FFF is hoping for the one subscriber that can stay for a year in order to make money. They are not sending out one million plus boxes per season. Think about it…Winter 2018 – They hit one million subscribers in October 2018…They did not have one million mark&graham throws for each box (it was in EVERY box – not an option except for color).

    Plus there are members who have multiple accounts. I personally knew of one individual with three accounts and many with two accounts. They use the same credit card and address, but different family member names. If you go on YouTube, there are members who are unpacking 10 boxes at a time = duplicate accounts.

  6. I just received my Fall Box today along with all of my add-ons. I wasn’t expecting it so soon as I feel like I just got my summer box, but I’m not complaining! LOL

    I know people complain about the products, but I’m ok with most of them. I only subscribe to this box, and get the occasional quarterly box from other companies when there is a big sale and/or they have some stuff I really want. Not everything in the FFF box is a good fit for me, but overall the value is still great and I get stuff that I normally wouldn’t buy for myself and that I get to try.

    I feel bad for the people who have had shipping and customer service issues, but I personally have never had any. In the summer edit sale, one of my items ended up being out of stock due to a warehouse tracking error and they sent me emails letting me know the status and issued me a refund. They also gave me a $10 credit for the fall edit sale. I will just say that I have always used the chat feature for their customer service instead of the email and it’s always been resolved. Plus they send you a transcript of the chat in case there is a disupute later on.

  7. I canceled mine because i wasnt sure if i would have before i moved so which really wasnt a bummer!! Hope next season they have some really good items i wasnt all that excited for the fall box i get more excited over the add ons and edit sales

  8. I must be in the minority or the nonvocal, non-complaining majority who don’t have mistakes in their orders. I guess with over a million customers that a 1 percent error rate would equal 10,000 problems or a one tenth of one percent of error rate would equal 1,000 errors/problems. I don’t think many people bother to comment when their order is as expected and people bemoan their situation when it is not. I personally have never had a problem with FFF. I just received my notice that my fall box has shipped (actually just a label at this point) so it is later than some who have already received their boxes, but I am okay with that. I also have read on their community boards that they have been moving everything to a brand new warehouse and shipping system so there is some adjustment time possibly for that and I am sure it explains many of the summer problems. I am hoping and hoping everyone sees a big improvement from this new system soon. I have loved my boxes from FFF for over 3 years now. I always find great value in them and the fact that you get to choose most of your products is very special in subscription boxes.

    • You have just been very lucky. To subtly suggest that only 1% of people have issues and justify it as growing pains is not ok though. Lots of companies change systems and move warehouses and don’t have these kinds of problems.

      • I am not suggesting a 1% error rate, but using that number to show that even a small percentage of error quickly adds up to a large number (10,000!!) of dissatisfied customers when you have a huge customer base.

    • I don’t normally complain and I consider myself forgiving with errors or issues too. However, when my summer edit order that I paid for over a month ago has been delayed 3 times now and I continue to get out of stock notifications as well as inaccurate shipping and invoice information, I start to get annoyed. And I know I’m not alone…or even in a 1%. I’ve also been with FFF for about 3 years now (always paid upfront for a year to be Select) and I think I’ve gotten my correct order without any issues twice out of all of that time. Twice. I forgave all of those without commenting because they were quick to resolve it. But after years and time and time again, it just gets tiring. And not worth it. I have one more box to go and I’m out too. So just keep in mind that of course there is a non-vocal group of happy customers but there is also a non-vocal group of annoyed customers that are still biting their tongues and hoping for the best…until they reach their limit.

    • I feel exactly the same way! No problems absolutely the best value out there!

    • You have definitely just been lucky…You know when I read your comment and see that your fall box has shipped it actually infuriates me and just shows me how much more messed up FFF is, considering FFF promised that all summer edit items and boxes would be shipped before they started fall. I and thousands others are still waiting on items we paid for summer. But they are shipping fall boxes?? This company is terrible, glad you didn’t have any problems but you are definitely in the minority and it doesn’t make you “not a complainer” it just makes you lucky for now.

    • I always expect problems based off the comments on here but I already have my box and everything is correct. Not exciting or excited this season but I compare all boxes to my $50 HR mystery box and it always looks starts to look much better in comparison.

    • Yes me too I don’t have mine either

  9. I canceled just prior to spring this year when it was time to renew, if you don’t cancel it auto renews btw. The way they get you is your stuck with the next years worth of boxes once it’s charged or so it was that way when I last heard. No refunds etc. I took a year to try and help them make things better for the customers bu realized they don’t care about retention of the loyal customers, they were tunnel vision on hitting 1 million sub and beyond! I did this while in the midst of finding out my mother had pancreatic cancer and instead of concentrating on the little time I had left with her (20 days from first symptom to passing), I kept concentrating on a stupid company I didn’t even get paid to help! I realized that when the 1 year mark was coming up and decided they could use those they pay to figure out their issues. What I was telling them was not sticking and I could use that wasted time for something much better. Interesting that all these people are saying what I said a year ago.

    • So sorry about your mom. My father-in-law recently passed from liver cancer and only had a couple months after diagnosis. It’s terrible. And definitely helps put things into perspective.

  10. Liz, I think it’s time you start adding disclaimers to FFF just like you do with Rachel Zoe. It’s beyond ridiculous what’s been happening with them lately and makes me sad that you & the site ignore it.

    I recognize they’re probably a large source of traffic and income, but you owe it to your loyal readers to at least be honest about the direction this company is trending.

    • Yes! A disclaimer is definitely needed. Their shipping, customer service have steadily declined over the past year. Customer service does not follow through when they are contacted with problems. They are continually overselling items, billing people for them and then weeks or months later they are either telling people that they are getting a refund or bring perpetually told an item is “processing”. I am still waiting for items to be shipped that I bought in early July. I have spoken to several CS people, two CS managers and even two staff members have contacted me directly to “resolve the issue but still nothing had been shipped. Lots of broken promises.
      I used to love this company but now I say buyer beware!

    • Giving you a thumbs up for this. So true and sad. 🙁

    • I wish I could like this 1000X over.
      It’s an unreliable box with hit and miss customer service.
      Get real on this box for your readers, Liz.

    • Agreed! I have to keep track of all things I’m missing and it takes multiple contacts before I realize they aren’t really going to send it and ask for a refund. It is up to the customer to keep track of all broken or unsent items and keep contacting CS about them. I will stop doing edit sales until they get themselves together, but new folks should have a warning before joining.

      • It’s sad the very same is true for me. It’s stressful as I have to keep in the back of my mind all they I’m short. I got a large box that contained 1 lavido replacing the 3 that were missing in the shipment of Summer add-on’s. Another order that was short 3 bundles, they sent only 1 in place of it. I have to contact them again. They send me the wrong GA product this last time and tried to get buy with sending me a smaller version of the the body wash that was listed in the bundle. This is not the first time they have pulled this.

        • I had issues with missing items in my summer edit. I got this huge box with one item in it and the packing list with my remaining items I purchased. All I kept getting was excuses about the warehouse relocation. I may cancel after the winter box.

    • This box is worse than glossy box and glossy box had a disclaimer on it also at one time. Shipping is terrible, getting replacement products is a nightmare. I also believe that the price on many of their items is way pushed up. Some of the items look like straight up junk with gold price tags on them.

    • I totally agree. I realize that Msa is a business and Liz’s loyalty is to the box companies not her readers but without her readers using her links and coupons and coming to the site she wouldn’t have a business. Therefore I do think it’s time for her to post a disclaimer about the problems many people have been having.

      • Hi Cindy – we always want to help MSA readers first and foremost. I apologize if I’ve given the impression otherwise. Not including a note about FabFitFun shipping issues in this post was an oversight on my part. (Not intentional – sometimes I’m rushing to get posts up and clone past posts and just change out the new information.)

        I’ve updated the post with a shipping issue information.

        • Thank you for adding the disclaimer. Sometimes people feel unheard when numerous people are having an issue and the reviews don’t reflect or acknowledge that some people are having problems.

          • Understood and I’m sorry that people felt unheard. I will make sure to include this disclaimer on my upcoming Fall Box review as well. Thanks for the feedback – I appreciate it!

        • Liz you do a great job. I think we all understand how busy you are. Please don’t apologize. I didn’t mean for my post to sound snarky towards you. Thank you for the disclaimer and for taking care of it quickly.

      • I am one of those that has not had a negative experience. The one time I had a damaged item, it was replaced right away. All of my add-ons and edits have been delivered when expected. I guess I have been lucky.

    • Totally agree.

    • Hi Ray,

      Thanks for calling this out. I should have thought to include a disclaimer on this post. I’ve just updated the top of the post to call out shipping issues. Please let me know if there’s anything you’d add that I might have missed.

      Thanks again!

      • Thanks Liz! I, and I think a lot of us, appreciate it! I realize it might but you in an awkward position, but I really do commend you for updating the post.

  11. I love my fff box I rather pay $50 than $10 every month for samples never had a problem with the company I don’t have a problem with waiting.

    • So if you’re still waiting for your Fall box and add ons next Spring you better not cry because remember you don’t mind waiting. 🙄

  12. I’ve been a member of Fabfitfun for nearly five years now, and for the first time, I am really thinking about cancelling. I received the wrong Summer box, and I have been in communication for their customer service since June trying to make my replacement items, and I am still waiting. Now here they are pushing the Fall Edit sale already. Maybe they should skip an edit sale and just get caught up. They are obviously overwhelmed. They didn’t have these problems when they were just doing seasonal boxes and add-ons.
    Now that it is literally every six weeks that they are either putting out the seasonal or that seasons edit, they are just drowning in a sea of mistakes, and it’s hard to reach the surface when more water just keeps getting dumped on top of you.

  13. Got my box and my add one this week. And they are all mine and not anyone else’s !! I consider myself lucky. I do not plan on re subbing though. Either product overload or just not into this box much anymore. Nothing was a wow.

  14. I cancelled my subscription right before the Spring box and removed my card info and put in the information for a prepaid card that had a few dollars on it. Recently I received a Summer box and a huge box of Summer add ons that I definitely didn’t order and obviously wasn’t charged for. Fabfitfun basically shrugged and said eh just keep it. So someone who has been patiently waiting for their Summer box and add ons is probably going to get an email from FFF saying sorry we can’t fulfill your orders but here’s a credit for next time. I feel terrible for whoever’s stuff got sent to me. No idea how since I’m not even an active subscriber.

    • Hi Cindy,
      By chance was it a large order (Approximately $500) with a weighted blanket and just about every beauty product possible, yoga socks, dog shampoo and conditioner, 2 editors boxes, a lip bundle, and a few different types of body creams? Because I just might be that customer…lol…🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  15. Fabfitfun reminds me of Loot Crate and how quickly that company crashed and burned. Now FFF is quickly becoming a hot mess. I doubt this box will still be around next year and I would caution anyone not to pay for an annual.

    • They will be around too many customers over a million

      • Lmao ok

  16. I have almost always liked my boxes but I’ve only been with them about 18 months. I’ve always had good experiences and had no problem getting items replaced that came damaged but this last box really ticked me off. I got it extremely fast but when I got it my choice of the teeth whitener was missing and the scarf (which was a item I never wanted) was included instead. I contacted customer service and they gave me some BS line that they had pulled the product because it was up to FFF standards? I’m sorry but what?!?!?!. I asked if I could exchange the scarf and they said no since I had received the box. They said I should have been contacted by email but I wasn’t. I checked on the FFF community boards to see if they pot an announcement out there but of course they didnt. This makes me furious.

    • Ummmm the announcement about the teeth whitening system being removed was everywhere. Even msa had a big post about it.

    • The announcements were out on the community boards well before choices were finalized. I think they really tried to let people know that this turned out to be a product not worth receiving. I think if people had received it they would have been even more upset.

      • Unfortunately lots of people here love to be outraged and cry. They live for it so people were going to cry no matter what.

  17. Was hard pressed to see one single positive comment about FFF in this thread. Soooo crazy how FAST FFF went from Fab to Flop for sooo many. Its really sad. But being in the FFF community every single day I KNOW there were no lies nor exaggerations posted here unfortunately

    • Hey girl, miss you! 😘😘😘

  18. Still don’t have my items from the last edit sale. Why would I buy another??? Not to mention, this is kinda like the Fall box in the fact that it looks like you could walk through the checkout line at Marshall’s and pic these items up.

  19. I still do not have my items from the last edit sale. Now others are receiving fall boxes! I cancelled – poor customer service and horrible shipping. I will sign back up if they ever get it together but so far last three boxes shipped have been a major time suck for me trying to get it straightened out…

  20. I have not yet received my items from the last edit sale, before the Fall box sale!

  21. I still have not gotten my items from the last edit sale! Then they had one right after to add to the fall box. Way too many edit sales. Just saying.

  22. Got my fall box but not my add ons. Not sure when I will got them either. Will cancel after I receive them. No more boxes for me. I am done.

  23. A 5 week heads up on this– really??

    • I’m going to assume it is because so many people cancelled/skipped this last box. They want to make the money back they have missed out on.

  24. FFF is a hot mess now. Used to love it, but their communication is terrible (both with their customers and their CS team). Their shipping is ridiculous. Their order accuracy is severely lacking. Their promises are very frequently unfulfilled. They need to take a breath and get their act together.
    Signed,

    A cancelled member who will gladly resub if they can get it together.

    • Same! I’d love to come back to FFF if it went back to how it used to be a couple years back.

  25. When does exit sale start for winter ? Thanks

  26. So upset. Talk to a few different people that work from them said I would still get my add on. But I didnt. It has really gotten bad.. the stuff the add ons, prices. To much , dont wanna waste my time. If you have been with them over 2 years u know what I mean….

    • I do enjoy their boxes & I don’t regret doing business with them. I just no longer have the confidence that they can provide the items they’re listing for sale.

  27. I got my fall box with all my add ons today! Happy with it! Will shop the sale and renew my annual in winter!!

  28. Seriously? They’re advertising their Fall Edit Sale? I still don’t have my SUMMER Edit Sale items. I’ll be buying NOTHING from the Edit Sale, and I’m already regretting my Fall add-on purchases.

    • Still no summer edit sales must be very upsetting! Did you try online chat, what did they say?

      I find their online chat pretty helpful in general in solving such problems, but make sure you multi-task online while waiting/during chat, so you don’t run out of patience.

      • Alot of people haven’t gotten their summer edit items yet. Mine went from being delayed to Aug 6 to Aug 16. Finally got shipping confirmation late yesterday after yet another notification that something I paid for over a month ago (and had in my cart since hour 1 of the sale) is actually out of stock. But according to FedEx I’ve had 5 open tracking numbers from them since August 5….so I can’t wait to see if everything actually shows up. I also randomly got my Fall box this week without any of my add ons…they sent an email 2 days later that my add ons are shipping separately. Everything seems so chaotic and the lack of communication is crazy.

        • Oh wait. I just got another email saying my summer edit is delayed yet again until Aug. 23. So I have no idea what was actually shipped yesterday…if anything.

          • Isn’t it crazy??? Especially since there were very seasonal items offered in the summer edit sale, like pool floats. At this rate, it’s kind of a given these items won’t actually arrive until after Labor Day.

            And all the “deals” we thought we were getting when we added everything to our carts on July 1st now seem expensive next to all of the current end-of-summer sales. Those pool floats are on clearance for less at TJ Maxx right now. And if I’d bought them from there we could use them right now instead of some time after August 23rd.

            On a similar note, I’m still waiting on my summer editor box. It’s been so long I can’t even remember what’s supposed to be in it. Sigh….

            And on top of the FFF shipping issues, the inventory mistakes, spoiled or expired items, the inconsistent customer service and so much more, someone actually received their Kiko bag from the sale with a TJ Maxx tag on it!?! Yikes!

            I’m in the same boat as the others. I’m not planning to renew after my winter box unless they can turn things around. Right now, the wheels have totally fallen off.

          • I took screenshots of what I’m getting in my Summer editors box. I’m still waiting too. The Summer box was my 1st and last. I got a bit screwed on my 1st box, paid full price. Got ghosted by CS… Ended up with a $10 credit. So, I used the credit towards the editors box. Now, I’m like, can I have my stuff please?! So I can be done with y’all?! 🙄

        • Same thing happened to me! I am so disgusted with them! I have two more pre-paid boxes as an annual and then I am finished with them. Their attitude stinks and they are so disrespectful towards their customers! I hope you receive your items soon!

          • You can chat or call and get refunded for your remaining prepaid boxes if you want. They may push back at first but if you are firm they will do it, many people have canceled and been refunded their remaining annual memberships recently.

        • Probably just a label created in hopes of giving you the illusion that your stuff is coming.

    • I still have not received my Summer Edit order yet either. They haven’t even shipped yet. I received this email from them today:

      We are reaching out regarding your Summer Edit order. We sincerely apologize, but unfortunately, your order may experience another delay. We estimate that your order will ship by August 23rd, 2019. You will receive an email with tracking details as soon as your order has shipped.

      Here is a note from our head of operations regarding the delays:

      “With the implementation of the new warehouse management system just before the Edit Sale, some orders impacted by various system start-up issues. The Fulfillment Team has worked tirelessly and every weekend to solve these issues and ensure they specifically don’t happen again. We also understand these last few are especially frustrating as it took us a while to solve the root cause. We apologize for the delay and are on plan to have your order out in the next few days. The Fulfillment Team is focused on exceeding your expectations and although we have not succeeded this time, we are expanding our Team and resources to earn back your trust.”

      If you would prefer not to wait for your order, please contact our Customer Care Team before your order ships and we will cancel your order and issue you a full refund. If we do not hear from you before we ship the merchandise, we will assume that you have agreed to this shipment delay.

      We sincerely apologize for this inconvenience and we appreciate your patience as we work to get your order out the door.

      xx, The FabFitFun Team

      I emailed them and asked to cancel my order and refund me. I haven’t heard back from them yet. I have the Fall Edit marked on my calendar, but I may not get anything because of the extremely late shipping. So frustrating, but better for my bank account, ha.

    • I don’t have my summer Add Ons, either, Chris, or the ones from the recent edit sale. My Fall Box, which was most disappointing, arrived yesterday.

      • What?! You already got your Fall box?!

        • I got my fall box this week too. But no fall add ons shipped yet…and I’m still waiting on most of my summer edit items. It’s a mess.

    • I just got the missing kimono from my summer box yesterday. I contacted CS regarding it on 6/6. It took 3 different chats to finally get it resolved. I totally understand your frustration.

  29. I’m thinking about resubbing to this box, but I havent found any items that I like so far…

    • You might want to hold off until they pull themselves together a little. They are a bit of a mess right now. I know they are trying hard to remedy their issues but they just have soooooo many issues it’s going to be impossible to rectify everything in short order. I certainly wouldn’t sub to the fall box. Maybe winter. Better yet, spring. By then, I’m hopeful their warehousing, inventory system, quality control, customer service, shipping and every other problem might be resolved. Maybe. But right now you’re just signing up for a headache and it’s pretty much a given you’ll have issues and be forced to waste a ton of time dealing with customer service, which also needs a total overhaul.

      This used to be my favorite sub, but since about 2017 they have been slipping. It’s gotten so bad lately that for many subscribers they are past the point of no return. It’s all very sad.

  30. and starter box being sent out to friends are not shipping either! I do love their edit sales!, so will be ordering.

    • Probably because they ended up accidentally sending 50 to one person, so maybe that person got your friends’ boxes lol! Another “glitch” 😂

      • 50??? That’s ridiculous! And kind of hilarious. I can imagine if it had been me. My husband would have an intervention staged when I got home. 😂

        • Yes, and then just saw on the bb subreddit that someone gave a starter invite to 2 friends and they each got sent 24 boxes!!! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂 lmao, fff is such a mess!

        • Lol yes and now 2 other people who got a starter box invite from their friend got 24 each! 😂😂😂

          • I feel like I should send some starter boxes…

      • WHAT?! 😳 Sooo… FFF screwed up so badly that they’ve sent out 50 boxes to one person and 24 to another?! How many times or people did this happen to?

        • I cancelled before the Spring box and recently got a Summer box and a ton of add ins from Summer. Definitely not for me and FFF shrugged and said eh keep them. So yea someone else who has been patiently waiting for their Summer box and add ons is about to get an email from FFF that they’re unable to fulfill the order. Really messed up. I wasn’t charged for anything and feel terrible for whoever’s stuff I got.

          • 😳 I finally got an email response… I called Tuesday of last week to check the status of my Summer editors box. I had repeat myself several times. I got my Summer FFF Box, yes! I’m calling about the Summer editors box I purchased??? Like, uuuhhh… How hard is that to understand??? I was told it’s in the next batch to be shipped out which should be within the next 2 weeks or so. 🙄 I sent an email with the same inquiry the next day. The response came today with no real actual response. It was an email about delays in shipping due to their new warehouse, blah blah blah… it has dates and blah blah… funny, all those resume shipping dates are in July.

  31. I don’t have a lot of confidence anymore FFF is selling items they actually have available for purchase.

  32. FFF used to be the sub to beat. They had really amazing value, the add-ons were wonderful, and at least shipped relatively on-time.

    I don’t know what caused the change, but they have gone so downhill in the last few months. The shipping issues, the CS, the incorrect contents, the “refunds” or missing items. It’s so disappointing. Did they get bought out or something?

    • I agree with this 100%. Likely going to cancel once my annual sub is up unless they turn it around big time.

  33. Bets on if they’ll be finishing sending out SUMMER edit sale items by then?

    • Don’t hold your breath. Lol.

    • Some are still missing stuff from Spring!

    • They finally managed to get mine shipped out. Here’s hoping they get all those orders out before the next edit sale.

    • I got my fall box and add ons yesterday. Not a thrilling box but shocked it came before september.

      • That is how I felt… until I received someone else’s totally different order that had a random packing slip with some other girls name and address from across the country on it…

        They said I will have to wait 3 more weeks for them to process my replacement box.. hopefully nothing goes out of stock but at the rate it’s going I’m not holding my breath.

        You got lucky that u got ur items and not Debs from Tulsa…..

        • Oh no. That doesnt bode well for their new “high tech” fulfillment center. I was actually still holding out hope that once I got over this gigantic summer edit hump things might actually improve because of the new warehouse. But as far as I can tell fall boxes should be shipped out of there…so…uh….uh oh.

        • Rachel the same thing happened to me! I received my Summer Edit box and it had Kelly from CA’s items and invoice. Since I can’t get an acceptable response from CS, I am going to text Kelly (her number is on the invoice) and ask if she wants me to ship her things to her. Who knows, maybe she received my order! I called and canceled my 2 year subscription when they wouldn’t let me skip the Fall box or delay until I received the items I had already paid for. I am so disappointed, I really loved the sales. The boxes were just what I put up with so I could shop the great buys in the Edit’s and Add On’s, lol. Maybe things will shape up and I can resubscribe.

        • That sounds like me I have been waiting 2 months and they tell me it was list in mail they can send a new one out 3 weeks to process and another 3 weeks for shipping .. I think its kind of b.s. and all they offered was 15$ fall edit sale credit which looks like its junk….

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comments may not appear immediately. More info here.

Please do not enter your email address in the Name field or in the comment content!

*

 
 

Get alerts on your desktop for the best deals and spoilers!