My Subscription Addiction
My Subscription Addiction
No results matched your query
Our reviewers research, test, and recommend the best subscriptions and products independently; click to learn more about our editorial guidelines. We may receive commissions on purchases made through links on our site.

BE KIND. by ellen Fall 2020 Box FULL SPOILERS!

MSA
ByMSAAug 1, 2020 | 388 comments

Be Kind by Ellen
2.3 overall rating
87 Ratings | 33 Reviews

We have full spoilers for the Fall 2020 Be Kind By Ellen box! (Thanks for the heads up, Flora!) This box is now available for pre-order.

The Fall 2020 Be Kind By Ellen box includes:

  • BYCHARI HOPE Necklace $100
  • BE KIND. Wireless Earbuds $39.99
  • Stojo Collapsible Travel Cup $20
  • BE KIND. Hygiene Key $30
  • Let’s Make Art Watercolor Kit $59
  • Wander Beauty Eye Masks $25

What do you think of the spoilers?

This subscription box is $54.99 and ships to the US and Canada. Sign up here. Use coupon code ELLEN10 to save $10. Check out our reviews to get a sense of what to expect!

For 17 years, Ellen DeGeneres talk show guests, viewers, and audience members have all felt the same unifying experience when they watch The Ellen DeGeneres Show one that lightens their moods, lifts their spirits, and makes their hearts smile. To share this experience with people everywhere, Ellen h... read more.
MSA
MSA
At My Subscription Addiction, we believe in better living through subscriptions. We help readers discover new and exciting products and services that will help deliver the best version of their lives.

MSA
MSA
At My Subscription Addiction, we believe in better living through subscriptions. We help readers discover new and exciting products and services that will help deliver the best version of their lives.
Join the Conversation

Please do not enter your email address in the Name field or in the comment content. Your email address will not be published. Required fields are marked *. Remember to post with kindness and respect. Comments with offensive language, cruelness to others, etc will not be approved. See our full comment policy here.

388 comments

Terri Commonas

o can’t find the link to buy the fall 2020 boX for$15.i bought them before and the link is gone.plz help.need for b day gifts

Sherri

They are probably sold out. They are no longer listed.

Terri Commonas

thanks. How about the winter one. Have you seen that for sale?

Susan Brown

This is the biggest scam ever! After my first year of “premium” subscription I contacted them and told them that I didn’t receive anything “premium”. They informed me that I would only get one per year. Oh I received a sunscreen voucher…was that my “premium”?
Also my winter box included items made in China with no mention of who was being helped. Usually they mention the cause that they’re supporting. I contacted them and received absolutely no response.
This is absolute fraud on the Ellen show. Law enforcement should investigate.

Kelly

Been fighting with them for several months now as my Fall box was delayed (took 3 months of e-mailing to get them to finally send it out.) I also asked them about the “suprise and delight” item for Premium subscribers as I never got anything extra in any of my boxes and was advised it would be in the one they were send.

Well guess what, nothing extra. I e-mailed them and they asked for photos so I sent them and they responded, yep, that’s everything. And so I was like where was my extra thing and their response was:

“Premium subscribers receive the same boxes with the same items as quarterly and annual subscribers, but additionally the receive one extra gift a year. This year’s premium gift was an exclusive sun screen voucher in the Summer 2020 box. Fall and Winter 2020 did not include an additional gift for Premium Members.”

Well I never got the sunscreen voucher but seriously — an extra $20 per box for that?!?!?!!? Made no mention about anyone winning anything so seems like the Premium is a total scam. I’ve already cancelled my subscription, but sharing with everyone else.

Sarah

If you never received the sunscreen voucher, I would keep emailing them until they send you the voucher or something comparable. They say in their description that premium subscribers will receive one additional item. If they do not honor that you should turn them in to the AG, because I agree it is a scam.

Heather Wilson

The customer service is appauling. I paid for my winter box December 1st and it still has not been shipped! I have tried emailing, phoning and all I ever get is a standart email response. So frustrating, I plan on cancelling my Spring box as I do not want to pay for another one when I am still waiting for another one.

BE KIND.

Hi Heather,

Thank you for sharing your experience, I can imagine how frustrating this must have been for you. I was able to look up your customer service inquiry and can see your issue has been resolved.

Please keep an eye out for any updates via email and if you have any questions, please reach out to [email protected] with the subject line “ATTN: MSA” and we will assist you!

We are grateful that you are a part of our community.

– The BE KIND. Team

Erin

I feel like the only way to make it stop is to get a new debit card. It’s crazy because I will have to change all my other accounts for bills and such. It is insane!

annie

That is such BS to contact their customer service. It took me 5 months to get any action from them! When you send an email it takes WEEKS for them to reply. Try to cancel online and it says there is no account even if you get daily emails about your account! They have an F rating at the Better Business Bureau. They keep trying to charge your card no matter how many times you tell them to cancel. Now they are creating new accounts UNSOLICITED. I got 2 emails today saying “an account has been created for you, please click the link if you want to decline”. WHY would I click a link that says “activate” if I don’t want it. IT IS A SCAM!!!

Erin

I have tried to cancel my Be Kind Box more times than I can count. It has said for the past 2 boxes that my subscription is cancelled. Yet, I still have gotten charged for both. I no longer live at the address on my old account… so, I am not even receiving the boxes. I can not log into my account because it no longer exists. I am frustrated beyond belief. I have emailed over and over again with no response or change to the issue. This is ridiculous! I want my card information, email, and address removed and no longer want to receive the box.

BE KIND.

Hi Erin,

Thank you for sharing your experience, I can imagine how frustrating this must have been for you.

If your inquiry has not been resolved, please reach out to [email protected] with the subject line “ATTN: MSA” and we will assist you!

– The BE KIND. Team

Julie Fallo

Cancel your card. I went through this. It’s the only thing that worked. They said it was canceled repeatedly. I kept getting charged. I canceled my card and they tried to charge the old one still 2 more times. Trust me its worth the hassle of canceling your card.

Erin

I can not because it says I no longer have an account with Be Kind Box. But, I still continue to get emails sent to me and continue to get charged for boxes.

Erin

Unfortunately I can not cancel my card because when I stopped my subscription it deleted my account. So now anytime I try to log in it says my account doesn’t exist, even though I still receive emails from them that I have been charged. I have been trying to get this taken care of for months and they never respond to the emails. I wish they had a phone number that actually worked.

Dianne Pors

OMG I am not sure if I am happy that all of you are having the same experience I am, or just more angry. I have had all of the above things, double billing, no delivery, months with a ticket open. The root of the problem is that they WILL NOT TALK TO YOU. So much could be resolved in a simple phone call. But they are too good to even offer that service. Now I am trying to cancel two subscriptions I have, one for myself and one I pay for my daughter in law, and that is a whole new nightmare.
I think I am going to put a phony credit card just so they stop billing me. There is no way to cancel that I see.

BE KIND.

Hi Dianne,

Thank you for sharing your experience. I was able to find your customer service request and I can see that your inquiry was resolved by one of our agents. Our customer service team is working diligently to improve our customer service experience.

If there’s anything you need assistance with, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Support Team

Lauren E

Do not waste your time. Initially subscribed 10/23/19 with a next renewal date on my invoice of 10/23/20. I was randomly charged in April 2020 for the full year renewal and had to contact customer service. I was able to get a refund that time. Then I was charged again at the beginning of September 2020 for the next year. I hadn’t planned on continuing with the subscription since I wasn’t overly impressed with the products. I contacted customer service and finally received a response that I “was up for renewal” and wouldn’t be eligible for a refund. No, I wasn’t up for renewal when my initial invoice said next billing date 10/23/20. Contacted customer service multiple times and even tried disputing it with my credit card company. Never got my $251 back.

BE KIND.

Hi Lauren,

If your issue has not been resolved, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Michelle

These responses from “Be Kind” are unhelpful and pathetic. I know this is 6 months late but it speaks to the kind of customer service I could expect if I joined. This is a hard (but easy) pass for me

Bambi L

I’ve had the same ticket open for months.

I have not received the winter box.

I have not received any “surprise and delight”

IMHO, the fall box was a complete rip-off with imaginary retail values.

Lastly, for over a month I’ve been unable even to sign into my account. When I try to, the following messages appears:

Hello,

We hope you are staying safe and healthy!

We are currently working to improve your account profile to better manage your BE KIND. subscription and will be rolling out updates to these features later this Fall.

While we make these changes, you will temporarily be unable to update your billing and shipping address, manage your subscription plan, or update your credit card information in your profile. Please reach out to [email protected] if you need to make any changes!

We appreciate your patience.

-The BE KIND. Team

Not so kind, “Team”!

BE KIND.

Hi Bambi,

Thank you for your sharing your experience. I can imagine how frustrating this is and I would love to sort this out for you.

I was unable to locate your open ticket in our system. Please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.
Our support team is working diligently to get back to everyone as quickly as possible.

– The BE KIND. Support Team

Cindy Dombrowski

OMG this is a nightmare. They are telling everyone the same story, it doesn’t take 4 months to update the system. I don’t know if anything needs to be updated or changed because I can’t get into my account. I have written OMG so many Emails with no response. They say send all your questions to this Email they provide but they don’t respond. It’s a Nightmare. They need to step it up a 100 notches. Something else is going on besides updating a system, something totally different. All the issues started when she was called out for not being a nice boss and person that’s when it all started. Pls respond to your customers Emails, pls send out everyone’s Boxes!!! Come on now pls

M

Just to be clear my 1st email was sent on 9/11. Today is 12/18 and I’m still waiting for my billing issue to be resolved. Over 3 months!!!!!

BE KIND.

Hi M,

We were able to find your request originally submitted on 9/11. We responded to your ticket; if you have any further questions, please feel free to write back and we will get back to you as soon as possible.

Thank you for your patience and happy holidays!

– The BE KIND. Team

Cindy

Hello
You say the same thing to me. If you have questions to respond to the email but you don’t respond to any emails not a 1.

M

I finally rec’d a response from my email on Dec 7th! It’s like the cs rep didn’t even read my email. SMH

Guess the new CS team needs more training. Let’s see how long it takes to receive a response to my email now.

And I got the coupon for a free sunscreen too as my extra for premium. A $34 sunscreen for $60 ~ sounds “premium” to me. Utterly and completely ridiculous!

Angela

I continue to have a lack of response from the BeKind Team. Last month a new subscription period started without me receiving all 4 of my box for the current year. When i check the billing it is showing i will only receive 3 boxes next year as the 4th will be shipped in winter20(Winter was part of my original subscription which i started in feb this year) I planned to cancel after i received that box due to the lack of responses. When i question this all i received one mail to say subscription is auto renewal however no follow up from my reply questioning the number of boxes for this year.

BE KIND.

Hi Angela,

We are so sorry for the delay and completely understand your frustration. If you have not received all of your boxes, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN MSA, and we will assist.

I apologize for this inconvenience, but we will make this right!

– The BE KIND. Team

Cindy

Hello
I still haven’t received my Fall Box and I can’t get anyone to help me why??? This is ridiculously. I have contacted you like 10 times to find out where my Fall Box is and no response and can’t access my account because your doing updates. You have been doing updates for 3 months now. What is going on and when are you shipping me my Box???

Angela

Hello I have mailed a number of times with MSA and still awaiting a response.

Cindy

Did any “Premium” subscribers get their box? What was extra this month. I finally received mine today after 16 messages. A message to the Ellen show and a report to the BBB. I want to know why I paid more money? For premium

Rosanne Wright

I got no extra either. I was just happy to receive the box after numerous emails and BBB as well.

Susan

Anyone get anything extra in the winter box for Premium members. I got nothing again

BE KIND.

Hi Cindy,

I am so sorry to hear there was a delay in your response time. All Premium Members will receive at least one additional surprise-and-delight product or experience within their annual billing cycle. If you have any questions about this or your account, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA, and we will assist you!

– The BE KIND. Team

Cindy

You guys are a joke after 2 months you are telling me my delightful surprise is that I paid an extra 60.00 for a coupon to get a sunscreen, what a scam and shameful.

Susan

Be Kind
It also states some premium members will win prizes from her show like tickets to 12 days of give aways, trip vouchers etc. No one has has won anything. Yet some annual and quarterly received a year of Amazon Prime.

BE KIND.

Hi Cindy,

So sorry to hear that you were disappointed with your Premium Spring product. I would love to hear more about your experience as a Premium Member. Please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA so we can discuss further.

Happy holidays!

– The BE KIND. Team

BE KIND.

Hi Kelly,

So sorry to hear you haven’t received your Fall box yet. Please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist.

Happy holidays!

– The BE KIND. Team

Cindy

I received a coupon for a sunscreen in my last box. Are you kidding me. I paid 60.00 more for that surprise?

Kelly

Well I’ve started e-mailing them every day since I’m yet to get a reply from my first e-mail back on Nov 9th (and several subsequent ones.) Waiting on my fall box (and bonus items since I’m a premium subscriber) and the fall box for my sister (regular subscription but also under my account.) Have sent e-mails with the appropriate subject line but have received no response.

Stacy

I’ve been through one full year with premium and didn’t get anything extra. Then I was trapped into paying for a new year (early) like many others.

Julie Fallo

Alisha- requiring you to update billing for a future box you are not required to purchase by withholding a prepaid item is completely illegal. Take that email to your credit card company and dispute the charge. If you bought an annual request a refund for the portion you didn’t receive. In addition, ask the credit card company to place a block on them for future purchases. Report this to Visa and the FTC.

BE KIND.

Hi Alisha,

Please note that all Premium Members will receive at least one additional surprise-and-delight product or experience within their annual billing cycle. Note: additional Premium products are not guaranteed for each Premium Subscriber each quarter. If you have any other questions about your Premium Subscription, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA to discuss further.

Happy holidays!

– The BE KIND. Team

Alisha Luginbuhl

Not only have I not received anything extra for premium, I read that some non-premium members received free amazon prime membership, and I didn’t lol. I have sent many requests for billing updates, cancellation confirmation, to find out what the difference between premium & regular boxes are…. especially since regaulr members are getting more… and lastly, that I haven’t received the last box?? I do get an auto reply that they have received my messages … that’s the extent of it ….. what a bummer. This was supposed to be a fun experience and a gift to myself….ughhh. I have also checked my be kind account and its blank too..

BE KIND.

Hi Stacy,

As part of the Premium Membership, members will receive at least one additional surprise-and-delight product or experience within their annual billing cycle. If you did not receive your surprise-and-delight product, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA, and we will assist you.

– The BE KIND. Team

BE KIND.

Hi Stacy,

All Premium Members will receive at least one additional surprise-and-delight product or experience within their annual billing cycle. If you did not receive your surprise-and-delight product, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA, and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Alise Putnam

Maybe there is hope for me then!

alise l putnam

Starting in October, I have emailed them 14 times. I was finally told on the Friday after Thanksgiving that my fall box would be mailed out soon but they did not say anything about the box I bought for my daughter which is only her second box. I then got an email on 12/3 saying my box would be out the door soon and shipped 2 day shipping. As of today, no box for me but finally got an email that my daughter’s box shipped but to the wrong address so I guess the 3 emails I sent in July changing her address did not do any good so I have no idea if she will get her fall box now or not. There was no email asking to confirm the address before it was sent so I did not know they did not update the address until it had said it was already shipped. I bought these as a happy treat for myself and my daughter and it has turned into a nightmare. It is the worse customer service I have ever experienced. They do not answer emails and they do not let you have access to your account to see what is going on. My daughter’s first box came twice and that is the time where you no longer had access to the account so I still do not know if they credited the box back since we mailed it back. Well actually even though we live 8 hours from each other and they mail her box to her, they could not send her the return label they had to send it to me which was crazy. I emailed them three times after that to see if they credited the account but still waiting on that answer. I do not understand how hard it is to answer customers who are paying you for a service. I doubt I will ever get my premium fall box and the winter box will probably not come either. I also contacted the BBB since no one at this company cares to reply.

BE KIND.

Hi Alice,

We are so sorry for the delay. We completely understand your frustration.

Our support team is working diligently to get back to everyone as quickly as possible. I was able to find your request and we are working to make this right.

Again, I completely understand your frustration and I apologize for the inconvenience. We will make this right.

– The BE KIND. Team

Mallory @ MSA

Hey Alise,

We are so sorry to hear this! We’ve spoken to the Be Kind team, and they’ve let us know that their new customer service team will be responding to all inquiries. In the meantime, we’ve suspended our reviews and promotion of this box.

Em

No you haven’t suspended promoting this box because I got an email 5 hours ago promoting your winter box.

Sophia R Roccucci

So sad I didn’t come on here before I ordered the winter box. Now I am in the customer service hell.

Cancelled and will reach out to my card about fraud if I don’t hear from them soon.

BE KIND.

Hi Sophia,

We apologize for the delay. I was able to locate your account and can see that your inquiry has been resolved.

If you need any further assistance, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Julie Fallo

Cancel your card. It sounds extreme but its literally the only thing that has worked for many people. I have gotten two more shipping notices after canceling my card (they never send it because they are unable to charge me) which is total proof if I hadn’t canceled my card they would still attempt to charge me each box despite my account being confirmed as canceled 3 times. Because I canceled my card I am not impacted by this mess each time.

Rosanna

My daughter and I both had a year subscription to Ellens Be Kind boxes. We received our Winter and Spring ones (but had to repeatedly answer emails asking us to confirm our address even after the 1st box got to us). We have yet to receive our Summer and Fall boxes! I have sent numerous emails started early summer inquiring about our Summer boxes, and heard nothing. My daughter or I not both get a random email asking to confirm my address again for the 4th time, they say they can’t deliver if they don’t have confirmed address. We confirm our address again. And again Nothing. I email again and again no reply, a couple months later I get an email saying I have not paid for the subscription and that is why I have not received the boxes. I tell them we received the Winter and Spring ones and this was a one year paid subscription gift to my daughter and I from Ellen that we received at her 12 Days of Giveaway show Dec 9 2019! It is a gift from Ellen! why am I being told I didn’t pay for it? (so confusing and frustrating). I send another email explaining all of that again! And again nothing. My last email was sent early September and just yesterday December 8 2020 I received an email just saying they received my email and they are behind. No mention, explanation or resolve to the issue. I responded again, explaining the whole story as I have been all year long since early summer. I wonder if Ellen knows that people were not getting their subscriptions. I would like to think she would not be happy to know this. I agree this is the worst subscription box! I thought maybe it was just me but I see I am not alone! I really hope they can resolve these issues. I will not be recommending The Be Kind box subscription to anyone unless this gets resolved and then some. There has been no apologies for the frustration and delays its not at all what I expected from this experience. It should be joyful, reliable and attentive. Why offer this service and product if you cant keep up, deliver, reply or
care about your subscribers.

BE KIND.

Hi Rosanna,

We apologize for the delay and completely understand your frustration. I was able to locate your account and I have processed replacement boxes for your missing boxes.

If there is anything else we can assist with, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Julie Fallo

So sorry to hear your experience is as bad as the rest of ours. I think they’ve likely completely written you off since yours was a gift and you can’t do a chargeback with your credit card which seems to be the only thing that gets a response. I’d still file complaints with BBB and post about it on social media but I hate to say I think she tipped their hand when she said you didn’t pay for it. They’ve made it clear your gift is not guaranteed.

Judy

This subscription service is the worst (I’ve encountered. They charged me AGAIN at the end of October for an annual subscription on an acct that was closed in September (a disastrous experience), without any emails warnings or consent- I only knew because I checked my credit card statement. I’ve been emailing them and you would think I sent snail mail across the world or something! And when I got a response the rep was incompetent and said they already refunded me (yes, the first time they charged me!). And when I emailed back that I was charged again AFTER the subscription was cancelled, I’ve heard nothing. I will be contacting BBB per suggestion from a previous poster. This business is fraudulent. DO NOT SUBSCRIBE!

Christine Barney

So true, I still did not receive my fall box.. and on top of this I can not access my account. I wrote the say you can now access your account NOT… and nothing about the box I wrote more than 4 times. Going back to FABFITFUN their box is amazing, so is the service.

Rosanne Wright

I still have not received my fall box either and also can’t access account. Getting super annoyed and can’t understand what is so difficult about sending a dam box with a courier. Had no issues the first 2 boxes at all!!! I’m telling everyone I know not to get this subscription as it has been nothing but a nightmare!

M

Just as I suspected my email sent with Attn MSA on 11/23 still has NOT been answered. Let’s see how much longer it takes to get a response.

So much for the “new customer service team”.

carolena

Finally received box of cheap garbage…. & email that I was cancelled as I requested. Hoping its true as I NEVER EVER WILL HAVE ANYTHING TO DO WITH THIS DEGENERATE COMPANY AGAIN!!!!!!!!

BM

If it makes you feel any better, I received an email from the BBB today regarding my complaint stating that Be Kind hasn’t responded to THEM either, after repeated attempts.

I did end up receiving a refund and automated apology for the duplicate November annual subscription charge, but they never directly responded to any of my emails either, and I am STILL fighting to get the initial unauthorized early charge from September refunded. That fight has been raging since 9/8. All I get from Customer Service is crickets, even though my last email was sent after seeing some of the more recent responses here. I even added “MSA” to my subject line for good measure, as I had done numerous times before.

It didn’t help then, and it doesn’t appear to be helping now.

I received an email the other day that my Winter Box (which I do not want, and have repeatedly said I do not want, as I canceled my Sub) is shipping. I emailed them again as soon as I received that email,. Unsurprisingly no response. I checked tracking today and it is still in the “label created” stage, but if it gets delivered it is going STRAIGHT back to sender.

Nicole

By law, they cannot charge you for something you did not request. You could totally keep it.

Julie Fallo

I really hope when this box folds and these people who were “running” it try to get new jobs that their future employers background check. I can’t imagine someone coming into my work to get a job and we even just do a precursory Google search and see the kinds of complaints they’ve received that are literally some of the worst I’ve seen in my life and even dreaming of hiring anyone behind this s*&tshow. Actions have consequences. These people are not doing their job at other peoples expenses and I hope it bites them in the behind one day. This is scammer level behavior.

BE KIND.

Hi M,

Thanks for bringing this to our attention! We did look into our customer service and can see that all emails from 11/23 have been answered. We would be happy to look further into this for you but we would need more information to find your account.

If you could please send an email to [email protected] with the subject line ATTN: MSA REPLY so we can keep an extra eye out for it, we will be more than happy to assist you!

– The BE KIND. Team

BE KIND.

Hi M,

I would love to look further into this for you, however, I would need more information as I am unable to locate your email in our system. Would you please email [email protected] with the subject line ATTN: MSA M EMAIL?

We have many customer service agents working diligently to get back to everyone as soon as possible. As this has been an ongoing issue for you, I am hoping by using this subject line I will be able to locate your ticket and resolve your inquiry immediately.

If you have any further questions, please don’t hesitate to reach out. I appreciate your candor and feedback and can assure we are working hard to make this better.

– The BE KIND. Team

M

I’m still waiting……………… Let’s see how long or what excuse you come up with now?

I’m curious how many customer service reps you have on your team?

Also, I find it sad that we have to use MSA to hopefully get a reply from support. How many people don’t read this blog and can’t use MSA to get a timely response? What happens to all those customers and their issues? How long does it take for them to get a response or resolution?

M

Be Kind ~

Guess you need to check your emails AGAIN from 11/23 because mine was NOT answered. Just as I predicted ~ here we are on 12/7 and still no resolution.

Kelly

My first e-mail did not have the ATTN: MSA subject line, but the 2nd one did and the 3rd on had ATTN: MSA REPLY.

BE KIND.

Hi Kelly and Nancy,

Thanks for sharing your experience. In your customer service request, were you able to use the subject line ATTN: MSA? If you still need assistance, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA so we can assist you immediately.

Our team is working diligently to get back to our members as quickly as possible.

– The BE KIND. Team

Kelly

Yeah, that’s B.S. I sent my first e-mail on Nov 9th and then a 2nd follow up on Nov 23rd and haven’t received a reply to either. Sent another follow up today (12/5)

Nancy

BeKind Team: This is not true. Not a surprise.

quarterly box subscriber

Today is the day that Be Kind. by ellen told me would charge the cost to my card. I cancelled my subscription a week ago. (I emailed the customer service to make sure – not heard from them as you can imagine.) Sad to receive a promotional email that Be Kind offered a 40% discount on the winter box. They should take care annual/premium subscribers better. I saw ‘repeats’ in this winter box. Yes, they could choose a pair of gloves or knit cap, instead of the scarf from the same company. They could include natural body scrub, for example, instead of the socks. As I see ‘repeats,’ I’m just wondering the curate team already ran out the ideas?!?!?! I understand the cause and don’t mind giving away some items to my friends/neighbors, though. I only kept eye masks from the fall box. 🙂

Karolina

I have emailed them several times about being charged twice for premium subscription! I have sent multiple emails and
did not get a single response and it’s been over a month! This is ridiculous! They took the money without permission and it’s a pain in the neck to get it back! I need my $251.96 back now! This year’s been so difficult for everyone and they make our lives much harder with those billing issues

BE KIND.

Hi Karolina,

Thanks for sharing your experience. We are so sorry for the delay and inconvenience this caused.

We were able to look into your account and can see that you were issued a refund on 11/1. Please allow 3-5 days for the refund to process. If you do not see it in your bank account after 5 days then we suggest calling your bank directly.

Please reach out to [email protected] if there is anything else we can assist with!

– The BE KIND. Team

Chele Taylor-Jennifer

I was charged twice in November for the fall box. I only authorized one charge in August. I have attempted to contact customer service to be refunded but, I was informed that they can only see one charge? How is that possible when I sent copies of both charges. They seem to be ignoring my emails now. This is the worse customer service I’ve received from any of my subscription services. I wanted my money back!

BE KIND.

Hi Lisa,

We apologize for the delay in response and the frustration this caused. We would be happy to look further into your account!

If your issue is not resolved, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Lisa

Hi there! I did send an email to [email protected] with the subject line ATTN: MSA on December 2nd.
Thanks,
Lisa

BE KIND.

Hi Chele,

We completely understand your frustration and apologize for the delay in the response.

I was able to look up your account and can see that you have been refunded for the second charge. We are so sorry for this inconvenience and appreciate you bringing it to our attention.

If there is anything we can help with, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA.

– The BE KIND. Team

Lisa

Hi! I’d love if you could also check my account. I have been going back and forth with customer service and my credit card company since September. It directly states on your website that annual subscriptions renew annually on the anniversary of your initial bill date. My bill date is November 06,2019..wouldn’t that mean I should have been billed on November 06,2020? I was billed in September. Also, my husband purchased the premium subscription for me last year. Using his credit card. You billed his credit card for the renewal and it didn’t go through..you THEN dug up my credit card information from a past subscription and billed that. Completely unauthorized. It doesn’t seem very “kind” stealing $251.96 from a Christmas fund for a family of five during a pandemic.

Teri

I have written SEVERAL times to no avail! I have paid for 4 boxes and have only received 3. I am STILL waiting for my FALL box!

Can I please talk to an actual person?????

If I cannot get what I have paid for, I want my $50 back!!

Cindy

I’m in the same boat. I have sent more than ten emails even using the MSA as the tag line, I opened a case with the BBB as well. I was a premium subscriber. What a rip off. Extra money for an extra sunscreen and no fourth box. I went as far as emailing the Ellen show

BE KIND.

Hi Teri,

We completely understand your frustration and apologize for the delay in response. Our team is working diligently to answer every email as quickly as possible.

If your inquiry has still not been resolved, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you. Again, we are sorry for the inconvenience, but I assure you we will make this better.

– The BE KIND. Team

Rosanne Wright

Same here Teri! They also charged my credit card again without permission. Then someone from Ellen emailed me and said they could fix all of it! It’s been 2 weeks and still no fall box and no refund!

BE KIND.

Hi Rosanne,

We apologize for the delay. Please know our team is working diligently to get back to each of you as soon as possible.

If your inquiry has not been resolved, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you.

– The BE KIND. Team

Janet

I FINALLY GOT A REFUND!! I had sent 8 emails. Filed a claim with BBB and finally sent screen shots of my bank statement showing the double billing one month apart. This happened right after they posted here about getting a new customer service team. Who knows. But I am grateful that they finally fixed it.

BE KIND.

Hi Janet,

We apologize for the inconvenience and frustration this caused, but are glad to know your inquiry has been resolved.

If there is anything else we can help with, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA. We are onboarding a new customer care team as we speak and are working diligently to ensure our customer service improves and is better than ever.

– The BE KIND. Team

Cindy

I have emailed for weeks via your website and e-mails. I have included the attn: MSA. No one has responded to me. I was an annual premium subscriber and the Fall box was my last one. Where is my box?//. This is as bad as Oui please. Ellen should be ashamed of having her name on this box

M

Be Kind ~

It’s great that you’re finally taking steps to fix the non existent customer service however I will believe it when I see all the complaints and issues on here taken care of. I sent an email to get my problem fixed 24 hours ago and haven’t heard a word. Let’s see how long it takes to be resolved.

I also find it sad that you have time to come on here and post messages to a select few people but not everyone when we all clearly have issues.

BE KIND.

Hi M,

Thank you for sharing your experience. We are working diligently to get back to everyone as quickly as possible, here and over email.

If your inquiry has not been solved, please reach out to [email protected] with the subject line ATTN: MSA and we will assist you. I understand that this has been a frustrating experience for you and we apologize for that. We promise to make this better.

– The BE KIND. Team

BE KIND.

Hi everyone! 

We wanted to let you know that we’ve seen all of your comments and taken what you’ve said to heart. Over the past season, we have been going through a transition phase with our customer service and our backend system. While we tried our absolute best for our members not to be affected by this, it has clearly impacted your experience with BE KIND. 

We are onboarding a new customer care team as we speak and are working diligently to ensure our customer service improves and is better than ever. If your issue has not been solved yet, please know that we have received your request and our team is actively working to get back to you.

We appreciate your feedback and candor and are confident we will do better going forward.

Wishing everyone a happy holiday season!

The BE KIND. Team

Kelly

Still haven’t received a response after 4 e-mails (and I did use the MSA subject line.) I received another summer box instead of the fall and my sister still hasn’t received her fall box — can you please advise urgently?

winter box 2020 announced

Just got an email with the winter box items. Sigh. Should have cancelled my subscription.

TheTinTiara

I hear you. A tribe alive scarf, they sent one last year, branded socks, also a previous send. I get that they are different in style, but for a newer quarterly box I would not be expecting repeats already. Could have been beanie, and winter scarf, fingerless gloves, so many things could have been chosen…ugh. And yes we are in a pandemic, but a mask? We all have a bazillion of them, if you need to yet again remind us of the situation instead of giving us small pleasures to distract us…..a nice smelling sanitizer? These are some of the worst curated boxes I have ever seen, and I have been a subscriber from the beginning. It is probably too late, but I emailed them to cancel.

Patricia Lamontagne

I also have emailed them twice. 1st time because I cant log in and want to cancel. Log in states I am not a subscriber with the email I am using, however that email is the one they send billing and box info on.
Re-emailed again still no response. I am going to dispute it with my bank if need be.

You Might Also Like

First Impressions: Finger Foods For Toddlers And Kids Snacks By Nurture Life
First Impressions: Finger Foods For Toddlers And Kids Snacks By Nurture Life
October 15, 2021
See New Skincare Box November/December 2021 Full Spoilers
See New Skincare Box November/December 2021 Full Spoilers
October 25, 2021
FaceTory Lux Plus Fall 2021 Subscription Review + Coupon
FaceTory Lux Plus Fall 2021 Subscription Review + Coupon
October 22, 2021
FabFitFun 2021 “12 Days of FabFitFun” Advent Calendar: Now Available for Members
FabFitFun 2021 “12 Days of FabFitFun” Advent Calendar: Now Available for Members
October 15, 2021
Our reviewers research, test, and recommend the best subscriptions and products independently; click to learn more about our editorial guidelines. We may receive commissions on purchases made through links on our site.